Summa sidvisningar

13 juli 2010

Vikingafestival

Idag visar jag våra små vikingabarn, Vilda, Alve och Varja
som älskar att få vara med och bo i tält och leva som vikingar.
I bakgrunden ser ni vår son Johan och maken.

Vi har haft vår årliga vikingafestival här i Stallarholmen
och det var inte så mycket besökare som vi bruka
ha, det kanske berodde på vädret, som var alldeles för varmt.

Men det var ändå en lyckad festival.
Med ca 3000 besökare, 35 utställare och
200 vikingar som bodde i vår vikingaby.

Idag är det lika varmt som det varit i en dryg vecka nu,
man börjar sakna lite regn, i alla fall till
blommor, gräsmatta, kantareller och alla bär.
kanske man ska dansa en regndans.

Det får bli en dag på stranden,
sämre kan man ha det.

Må gott alla kära vänner
kram Iréne



1 kommentar:

  1. Hej min vän!
    Vi for till Lusbo över vikinga-helgen, därför dök jag aldrig upp. Men ni hade säkert trevligt, mig förutan ;) Tack för din tilltro om min VM-stickning.

    SvaraRadera