Summa sidvisningar

17 feb. 2011

Och vips så blev det en kudde.


Jag har så många trasmattor att jag knappt vet
vart jag ska ha alla.

Fast kan man få för många, jag tror inte det.
Dom ligger på golven, dom står ihop rullade i ett hörn,
ligger travade i hyllor.
och två har som ni ser blivit kuddar.

J
ag är en *trasmattesamlare* och kan inte gå
förbi
en loppis utan att snoka fram en
fin *trasrulle*

Visar fler sen.

I helgen ska jag Mässa.
Inte predika, utan vara sakletare.
På fredag gäller Antik och symässan med min finaste vännen Lisa,
förhoppningsvis fynda allehanda fint junk´s.
OCH insupa massor inspiration.



På lördag ska maken och jag till
*Äntligen hem mässan*

Vi håller som bäst på och bygga ett nytt hus som
vi måste få lite inspiration till.

Det ska snokas efter på golv,
mattor, tapeter, färg, kakel, klinker,
inredning till kök och badrum, mm mm mm.

det ska bli sååå kul.


Bilder från huset får ni se senare.

Må nu så gott i helgen
Iréne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar