Summa sidvisningar

4 mars 2011

Ljuvliga ranukel


Finns det någon vackrare blomma än
ranunkel.

Underbara, ljuvliga och hållbara.

Jag skulle kunna ha huset fullt.



Denna blomma mäter 10cm i diameter
helt otrolig, jag tror aldrig att
jag sett en så stor någon gång.




Jag hittade dom hos Maili Haskel i
gula industrihuset i Stallarholmen,

Har ni vägarna förbi tycker jag att ni
absolut ska besöka hennes butik
*blomster och ting*

Där kan ni hitta både udda och
annorlunda
blomsterdekorationer.

Nu ska jag fortsätta att njuta av
dessa
vackra blommor trevlig helg.

Iréne

1 kommentar:

  1. Håller med om att Ranunkel är en verkligt vacker blomma ;) Tack för artikeln som kom i fredags. Tänk vilka häftiga idéer en del har. Kan inte komma på nån som är så kreativ just nu men jag funderar vidare :D Nu är Josse hemma! Kram

    SvaraRadera