Summa sidvisningar

11 nov. 2011

Underbara rost.


På Sysslomansgatan 8 i Uppsala
har en väninna Anna- Karin Sjöblom
öppnat världens underbaraste butik.

ROST
Ni som gillar ROST, JÄRN och GAMLA SAKER
får inte missa denna butik.
Själv gick jag igång med hela kroppen
men tyvärr fick jag
bara 5 minuter där
:( bråttom, bråttom.
jag hatar verkligen det ordet.

Men jag tänker åka dit så fort jag bara kan,
tills dess får jag nöja mig med mitt eget rost.


Min vackra taggtrådsrulle, fina ljuslyktor


En gammal tvättställning som nån galen bonde slängt under en bod,
*lyckliga jag som har tokiga bönder runt mig*

En vacker rostig krona som jag köpt av
Maili Haskel

och underredet till en gammal symaskin.

Nu är det bråttom igen ska ivääääg

Iréne

2 kommentarer:

  1. Hej! Sökte information om nästa bakluckeloppis och fann Din blogg. Söker Du fortfarande fler stolar? Jag har två stolar av den typ du söker och som jag tänkte göra mig av med. Hojta till om Du är intresserad!(Jag söker två fruktlådor/äpplelådor i bra skick för förvaring inomhus. Har Du?) MVH/Britta

    SvaraRadera
  2. Hej googlade runt i hopp om att finna en ljuslykta jag är ute efter. Istället för att finna den snubbla jag över din i taggtråd.
    Tycker den är riktigt snygg och fick en "En sådan måste jag ha" känsla. Så nu undrar jag om du köpt el gjort den själv?

    Mvh malin

    SvaraRadera