Summa sidvisningar

22 jan. 2012

Formex.

 Ja nu har jag varit på Formexmässan och jag måste
säga att den var bättre än på länge.
Jag blev väldigt inspirerad så nu bara spritter det i skaparhjärnan.

Dessa fantastiska betongklot köpte jag fast svarta att ha på altanen
*en liten födelsedags present till mannen*
Det sitter ett rör i toppen där man fyller på lampolja
så smart, så uttänkt, 
som om jag skulle kommit på det själv.*fniss*


Bra ide till en anslagstavla *minnestavla*
så enkel, så fin.
Det kommer nog bli några framöver när jag får tid.

Är den inte underbar, ljuvlig och helt fantastisk denna dörr,
Jag ville ta den under armen och bara gå därifrån,
*men den som väntar....* för JA det blev ett *blipp* på den
och SNART är den min. 
*MOHHAAAAAAAAAA*

Jag kan ställa den var som helst och den kommer att 
passa in överallt
det känns i hela kroppen


Fågelbordet  var också helt fantastiskt
* apa efter* apa efter* apa efter*
en idé jag fick är att gjuta 
ett fint betong stativ till det.

Önskebord

Önskebord
Önskebord
Vackra byster denna i gips

Denna i kompositplast (tror jag)
den var fint gjord och såg inte alls plastig ut.

Denna underbara är nog gjuten i betong 
*vill ha* 

Ja det var massor man ville ha
tyvärr tog batteriet slut i kameran
*typiskt mig* 
men jag har fotominne 
så nu är huvudet full med idéer.

*SKAPA* 
Vilket vackert ord.

*FÖRÄNDRA*
lika vackert
 
*NJUTA*
vackrast 
Må gott 
snart får ni se min
vackra dörr
 
 
Iréne








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar