Summa sidvisningar

28 juni 2010

Auktionsfynd.


I söndags blev jag ägare till dessa underbara fönster, jag
hade spanat in dom på vår auktionsvisning och
förstod att jag skulle få kriga om dom.
men jag gick lyckligt segrande ur striden,
efter många bud och arga blickar fick
jag alla fyra,
*
skam den som ger sig*
Dom ska visst ha suttit i en Östermalms våning i Stockholm.

Jag ska spara dom till ett framtida projekt nämligen till
växthuset vi kommer att bygga på nya tomten.
Ett av dom kommer troligen att bli ett bord,
dom andra ska få hänga i taket över ett stort bord.

Visst blir man nöjd när man vinner ett auktionsbud,
Ha ha jag tror det bor en liten djävul i mig ibland.


Må nu så gott alla i sommarvärmen
och drick ordentligt*Vatten menar jag förstås*

Iréne


2 kommentarer:

  1. Hej Iréne,
    vad kul att du vann de , alla fyra dessutom!!!Och vilken bra idé , att ha dem som du planerat. Det kommer bli sååå fint.
    Jag tror att det bor en liten djävul i oss alla...;).
    Ja har själv aldrig varit på auktion, men det är en sak jag skulle vilja uppleva!
    En dag ska jag ta mig ut...

    Vad kul att du ville vara med i utlottningen.
    Lycka till!
    Kram/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Och tack för senast! Vad vackra fönstren var och din blogg sen då...? Har Johan varit framme eller... du har kanske vågat själv? Och i natt kommer äntligen Josse hem ;) Kramar Lisa

    SvaraRadera