Summa sidvisningar

23 juni 2010

Livsnjutning för både gom och öga..

En av årets höjdpunkter är när man får nyplockade smörstekta
kantareller på hårt bröd med en kall öl till.
mumsfillibaba.
Vi har underbart sommarväder just nu så
vi passade på och sitta ute och avnjuta dessa delikatesser,




Hittade några midsommarblomster,
visst är dom ljuvliga,
tyvärr står dom inte länge i vas så dom hinner
väl vissna till midsommarafton.
Den underbara stolen hittade jag i grannens
gamla bod som han skulle elda upp,
vissa människor är för galna
vilken tur att jag hann först.

Nu önskar jag alla en trevlig midsommar
Kram Iréne

1 kommentar:

  1. Trevlig midsommar
    Vad glad jag blir att du tänker på mig är flaskan min innan semestern köper jag alla tre klar glas.
    Kram och ta hand om dig
    Snacka om att snålvattnet rinner till kantareller
    PS bilderna har jag tagit

    SvaraRadera