Summa sidvisningar

18 aug. 2010

Formexmässa.

Hej, och tack för fina kommentarer om min butik,
alltid kul när ni kunder tittar in på bloggen.
Än så länge är jag lite skral på att blogga men jag
lovar att jag ska lära mig mer.

Nu har jag varit på Formex och inhandlat div saker till butiken.
Härliga lyktor och andra godbitar, hittade en ny
leverantör som jag bara älskar.
Hos dom skulle jag kunna lägga hela min *förmögenhet*.
Jag säger bara. *who found otto* Ja så heter företaget som
rotar runt i Frankrike efter underbart Junk´s.
Tänk vilket underbart jobb dom har, man
blir lite avis.

Idag har jag öppet i butiken för vi har busslass med besökare.
I 3 veckor har ett bussbolag ordnat utflykt till
Stallarholmen med bl.a besök hos oss.
Man kan väl inte påstå att dom är speciellt köpvilliga
men man får se det som reklam för Gula Industrihuset och det är ju positivt.

Nu ska jag förbereda mig inför dagen som ska avslutas med en auktion...Yeeehaa.

Må gott
Iréne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar