Summa sidvisningar

9 aug. 2010

Taklökar och hjärtan


Taklök och hjärtan på tråd, tacksammare får man leta efter.

Här har jag planterat dom i en gammal ljuslycka där
glaset har gått sönder.
Vackert och enkelt.

Här är en till bild på min hängränna som
jag har i uterummet, nu med
taklök och hjärtan, dom trivs jättebra
i värmen då det kan bli 50 grader
varmt när solen ligger på.
När man jobbar med blommor i butik så
har jag inte så mycket övers för krävande blommor
hemma så det får bli
Orkidéer och succulenter
som sköter sig själva.

Nu ska jag ladda för en vecka med
många besökare i butik ÅtervinnDen
Jobb på Rosenius i Strängnäs blommor, pyssel och förberedande
inför Formexmässan till helgen.

Må gott Iréne

2 kommentarer:

  1. Va' fint du fått! Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Kul att besöka din butik, sist jag var i gula huset vad den ju stängd. Du har så mycket fint i din butik som ger inspiration. Å fönstret med alla små rutor var underbart, jag får väl kika in fler gånger och se om du har fler fönster.
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera